Let op, geld lenen kost ook geld

Heeft u een voertuig bij ons in bestelling en heeft u een tijdelijk mobiliteitsprobleem?

Dan bieden wij u de mogelijkheid om een aanloopwagen te huren aan een voordelig tarief.

Onderaan vindt u meer info wat te doen bij een ongeval, glasbreuk, onderhoud en technische panne van uw huurwagen.

WAT TE DOEN BIJ EEN ONGEVAL?

U kan in 5 eenvoudige stappen uw aangifte online indienen. 

  1. Ga naar damage.anm-rent.be
  2. Vul uw gegevens in
  3. Beschrijf het ongeval
  4. Duid uw schade aan
  5. Kies een hersteller

WAT TE DOEN BIJ GLASBREUK?

U kan rekenen op een professionele en klantvriendelijke begeleiding van de aangifte tot de herstelling van uw voertuig. In onze werkplaats zijn wij beter dan wie ook in staat om uw ruit te herstellen of te vervangen. Wij volgen exact de juiste procedures van Jaguar Land Rover en gebruiken alleen de specifiek voorgeschreven materialen, zodat uw herstelde of nieuwe ruit altijd zijn sterkte behoudt.

Gelieve u te wenden tot één van onze vestigingen bij glasbreuk.

WAT BIJ TECHNISCHE PANNE?

Tijdens de openingsuren

Neem contact op met één van onze vestigingen.

Buiten de openingsuren

Als u waar dan ook in Europa pech krijgt, kan u contact opnemen met uw Assistance.

    • Jaguar Assistance:       +32 0 800 23 007 
    • Land Rover Assistance: +32 0800 92 291

WAT TE DOEN BIJ ONDERHOUD?

JLR Limburg biedt u een service van de bovenste plank. Dat komt omdat wij niet alleen over gespecialiseerd materieel beschikken, maar ook over alle nodige technische knowhow.

Maak voor uw klein en groot onderhoud een afspraak in één van onze vestigingen.

Voor meer informatie, neem contact met ons.

Afbeeldingen zijn louter informatief en stemmen niet altijd overeen met de huurwagens*